Inainte de a comanda, te rugăm să citesti toate informațiile despre:

COMANDĂ

    • Comenzile sunt considerate valide doar după confirmarea lor telefonic sau prin email. Emailul de înregistrare a comenzii, primit automat după plasarea acesteia online, nu reprezintă confirmarea executării comenzii.
    • Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere, adică nu pot fi returnate după ce au fost recepționate de către client. Dacă însă produsul suferă modificări din cauza transportului (dacă transportul a fost efectuat de noi) sau dacă nu corespunde specificațiilor stabilite prin comandă efectuată prin e-mail/ telefonic, acesta poate fi returnat.
    • Returul se face pe loc iar banii sunt înapoiați. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare.
    • Solicitările de modificare a comenzii se acceptă dacă sunt anunțate cu cel puțîn 3 zile înainte de dată livrării, în cazul comenzilor speciale.
    • Comenzile de torturi se primesc cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de eliberarea acestora.
    • Plata se poate face în numerar sau POS la ridicare. Sau prin transfer bancar, comanda urmând să intre în lucru după ce se face dovadă efectuării plății.

RIDICAREA PRODUSELOR

      • Produsele pot fi ridicate personal de la sediul nostru, în fiecare zi a săptămânii. Este necesară o confirmare telefonică înainte de a ridica produsele.
      • Program de ridicare:  Luni-Vineri, între 13.00-18.00. Sâmbătă și duminică produsele pot fi doar ridicate de la laborator, într-un interval orar stabilit de comun acord.
      • Intervalul de livrare se stabilește de comun acord în momentul preluării comenzii.
      • Feliile de tort și torturile întregi nu pot fi trimise prin curier. În cazul produselor care se pretează trimiterii prin firme de curierat (bomboane, ciocolată, unt de migdale, crema de ciocolată, salam de biscuiți, baton de ciocolată), nu ne asumăm răspunderea pentru orice modificări ale aspectului produsului livrat.

      Află toate detaliile privind comandă, livrarea și returul produselor în pagina Termeni și Condiții.

Încurajăm comenzile online pentru a ne putea oferi cât mai multe informații despre produsele dorite.

Poți comanda oricare din produsele de pe site prin telefon, email sau online.

CUM COMAND ONLINE?

PASUL 1

Navighează pe site si adaugă în coș produsele pe care le dorești, în cantitatea dorită.

Nu uita să verifici condițiile și costurile de livrare precum și preturile privind comanda.

PASUL 2

Mergi în coșul tău, adaugă sau elimină produse și apoi apasă butonul CONTINUĂ PLATA.

Daca ai deja cont pe site te poți loga iar datele tale vor fi preluate automat; dacă nu, iți poți creea cont nou sau poți face plata fără a-ți creea cont. Avantajul creării unui cont este că sistemul va memora datele tale și nu vei fi nevoit să le completezi la următoarea comandă.

PASUL 3

Completează detaliile de facturare, căsuța de informații suplimentare în care ne poți lăsa un mesaj referitor la comandă (alergii, ore preferate de livrare, etc.). Modalitățile de plată disponibile sunt plata ramburs la livrare și plata POS cu cardul.

Apasă butonul PLASARE COMANDĂ.

PASUL 4

După plasarea comenzii, primești un email cu datele comenzii tale.

Ridicarea comenzii se face după 24h de la confirmarea ei. În toate cazurile vei fi contactat telefonic pentru a stabili intervalul de livrare.